ΧΙΟΝΙLOVE

o dromos

ΩΡΑ

Chat


Get Radiomonaco_Volos chat group | Goto Radiomonaco_Volos website
Η Καλύτερη Ελληνική και Ξένη Μουσική Μόνο Εδώ!!

1 Σεπτεμβρίου 2011

Οδηγίες επιβίωσης για αγανακτισμένους επιβάτες .


Εφιαλτικό σενάριο; Ίσως πολλοί να σας έλεγαν ότι σκηνές σαν την παραπάνω αποτελούν καθημερινότητα στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς στο κέντρο της πόλης και παρότι δεν είναι ο κανόνας, δεν είναι ούτε η εξαίρεση. Τι θα μπορούσατε να κάνετε σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις για να αντιμετωπίσετε την οδύσσεια που σας επιφύλασσε η μοίρα (και ο ΟΑΣΑ); Πολλά περισσότερα από το να υπομείνετε απλώς την όρθια αναμονή σαν σε ραντεβού, όπου λεωφορεία και ηλεκτροκίνητα οχήματα σας έχουν στήσει για τα καλά πριν καταφθάσουν για την αργή κονσερβοποίησή σας. 

Τα βασικά 
Εν πολλοίς, θα περίμενε κανείς να είμαστε όλοι εξοικειωμένοι με τα παρακάτω, αλλά οι ερωτήσεις που ακούγονται καθημερινά στις στάσεις από επιβάτες βουτηγμένους στην άγνοια μάλλον κάνει απαραίτητες τις πληροφορίες που ακολουθούν. 

Αρχικά, ας συστηθούμε με τον Οργανισμό που είναι επιφορτισμένος με τις δημόσιες συγκοινωνίες της πρωτεύουσας και τις αντίστοιχες εταιρίες: Ο ΟΑΣΑ (Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών) αποτελεί τον όμιλο στον οποίο υπάγονται πλέον όλες οι επιμέρους εταιρίες Μέσων Μεταφοράς –και όχι μόνο τα λεωφορεία. Συγκεκριμένα, στον ΟΑΣΑ υπάγονται η ΕΘΕΛ (τα μπλε ή θερμικά λεωφορεία), ο ΗΛΠΑΠ (τα τρόλεϊ), το Αττικό Μετρό, η ΗΣΑΠ, το τραμ και ο προαστιακός

Από τις αρχές του 2011 –οπότε και κορυφώθηκε το κίνημα «Δεν Πληρώνω»- το ενιαίο εισιτήριο για την μετακίνηση με οποιοδήποτε από τα παραπάνω Μέσα και για 90 λεπτά από την πρώτη ακύρωσή του στοιχίζει 1,40 ευρώ. Το εισιτήριο μόνο για λεωφορεία, τρόλεϊ ή τραμ και για μία μόνο διαδρομή στοιχίζει 1,20 ευρώ. Το ημερήσιο εισιτήριο για όλα τα Μέσα στοιχίζει 4 ευρώ, ενώ το εβδομαδιαίο 14 ευρώ. Για τις γραμμές των λεωφορείων προς το Αεροδρόμιο , το εισιτήριο κοστίζει 5 ευρώ, ενώ για το μετρό και τον προαστιακό απαιτείται ειδικό εισιτήριο των 8 ευρώ. Δείτε εδώ αναλυτικά τις τιμές και τους τύπους των εισιτηρίων, εδώ τις τιμές των μηνιαίων ή ετήσιων καρτών και εδώ ποιοι δικαιούνται μειωμένο εισιτήριο (έκπτωση 50% στις παραπάνω τιμές). 

Οι ακριβείς ώρες των δρομολογίων, το πρώτο και το τελευταίο δρομολόγιο της ημέρας καθώς και ο μέσος όρος χρονικής απόστασης μεταξύ δύο δρομολογίων αναγράφονται στις στάσεις του ΟΑΣΑ. Επίσης, αναγράφονται στο site Oasa.gr στην ειδική στήλη για εύρεση δρομολογίου. Ωστόσο, όπως θα έχετε διαπιστώσει το τελευταίο διάστημα, οι χρόνοι αυτοί όχι μόνο δεν τηρούνται, αλλά οι οδηγοί των οχημάτων έχουν κολλήσει και ανακοίνωση σε εμφανές σημείο που αναφέρει ότι δεν ευθύνονται οι ίδιοι για τα μειωμένα δρομολόγια, αλλά οι ιθύνοντες του ΟΑΣΑ, που «συρρίκνωσαν» την συχνότητά τους εξαιτίας της κρίσης. 

Μάλλον εκεί μπορείτε να εντοπίσετε την αιτία της αέναης αναμονής στην στάση κάθε πρωί. Τι μπορείτε να κάνετε γι’ αυτό; Όπως αναφέρει η ίδια ανακοίνωση, όχι να ξεσπάσετε τα νεύρα σας στον οδηγό, αλλά στους πραγματικούς υπεύθυνους, απευθυνόμενοι στην γραμμή παραπόνων του ΟΑΣΑ. Ο τηλεφωνικός αριθμός για παράπονα (και για λοιπές πληροφορίες) είναι το 185. Προσοχή όμως: Λειτουργεί από τις 6.30 ως τις 22.00 τις καθημερινές (ή 7.30-22.00 τα σαββατοκύριακα). Μετά τις 22.00, ενώ υπάρχουν δρομολόγια, δεν πρέπει να υπάρχουν παράπονα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου