ΧΙΟΝΙLOVE

o dromos

ΩΡΑ

Chat


Get Radiomonaco_Volos chat group | Goto Radiomonaco_Volos website
Η Καλύτερη Ελληνική και Ξένη Μουσική Μόνο Εδώ!!

11 Φεβρουαρίου 2012

Στάσεις του σεξ που σε γυμνάζουν!



Ορισμένες στάσεις στο σεξ γυμνάζουν τόσο πολύ τις μυϊκές σου ομάδες, που… στην πραγματικότητα, δεν θα είσαι σε θέση να πας στο γυμναστήριο την επόμενη μέρα… Ας δούμε τις πιο δημοφιλείς στάσεις σεξ που σε γυμνάζουν μέχρι τελικής πτώσης...

Ιεραποστολική



Η κατεξοχήν στάση της… τεμπέλας. Όμως, παρά το γεγονός ότι είναι μια από τις πιο παθητικές στάσεις για τη γυναίκα, στον άντρα που βρίσκεται από πάνω μπορεί να παρέχει μια αρκετά καλή προπόνηση. Ωστόσο εάν ο σύντροφός ωθεί προς το μέρος σου, θα έχεις κι εσύ μια αντίρροπη δύναμη, που απαιτεί εξίσου πολλή δύναμη και κυριολεκτικά θα αρχίσεις να «καις»!


Στα τέσσερα ή Doggy Style



Όπως και με την ιεραποστολική στάση, η διείσδυση από πίσω δραστηριοποιεί μυϊκές ομάδες της γυναίκας, που απαιτούνται για να σταθεροποιηθεί στα τέσσερα. Επίσης γυμνάζονται οι τετρακέφαλοι και οι γλουτιαίοι μυς για να βοηθήσει τον εαυτό της να συγκρατηθεί κατά την «πρόσκρουση». Ωστόσο, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την παραλλαγή αυτής της στάσης, για να έχετε μια καλή εκγύμναση του βραχίονα. Αντί να έχει η γυναίκα επίπεδα τα χέρια της στο κρεβάτι, μπορεί να στηρίζεται σε έναν τοίχο μπροστά της. Έτσι, χρησιμοποιεί το επάνω μέρος του σώματος της για να τη βοηθήσει στην ώθηση, που είναι μια πολύ καλή γυμναστική για τους ώμους και τις μυϊκές ομάδες ολόκληρου του επάνω μέρους.


Cowgirl ή η καουμπόισσα



Στην κλασσική στάση «καουμπόισσα», το κάτω μέρος των ποδιών της γυναίκας είναι γραπωμένα στο κρεβάτι ή στο πάτωμα, που σημαίνει ότι ασκεί τους μυς του πισινού της. Σαν να ιππεύει άλογο, θα κάμψει τους κοιλιακούς και τους πυελικούς της μυς. Με τροποποίηση της στάσης της καουμπόισσας μπορούν να ενεργοποιηθούν επιπλέον ομάδες μυών. Για να γίνει ακόμη πιο έντονη η άσκηση, μπορεί η γυναίκα να καθίσει επάνω στα πόδια της, σχεδόν σαν σκουότ (squat) επάνω του, που σημαίνει ότι γυμνάζονται: πισινός, πόδια, και ισχία. Αν σηκωθεί και στηριχθεί στα χέρια της, θα χρησιμοποιήσει και θα γυμνάσει και πάλι το επάνω μέρος του σώματος της για να ισορροπήσει.


Ο Λωτός




Όπως και η ιεραποστολική, η καθιστική στάση «λωτός» είναι μια από τις πιο παθητικές στάσεις στο σεξ. Ωστόσο, πολλοί από τους μυς που χρησιμοποιούνται και στη στάση της καουμπόισσας χρησιμοποιούνται και σε αυτή: η ισορροπία αναλαμβάνεται από τους μυς του κορμού για τη σταθεροποίηση του σώματος, και οι γλουτιαίοι δουλεύουν κατά τη διάρκεια της διείσδυσης.

Στα όρθια

Είναι μία από τις πιο πολύπλοκες στάσεις, επειδή η γυναίκα αφήνεται στον σύντροφό της για να τη σηκώσει. Αν ο άνδρας και η γυναίκα βρίσκονται απέναντι ο ένας στον άλλο, το πάνω μέρος του ποδιού μπαίνει στο παιχνίδι: αν αυτή στέκεται στο ένα πόδι, οι μυς των ποδιών που θα γυμναστούν είναι εκείνοι που θα την κρατήσουν σε όρθια θέση, και οι μυς του κορμού θα απασχοληθούν για την επίτευξη της ισορροπίας Αν αυτή τυλίγει τα δύο της πόδια γύρω από τον σύντροφό της, θα χρειαστεί να βάλει δύναμη στα χέρια για να κρατήσει τον σύντροφό της. Ανεξάρτητα από το ποιο ακροβατικό θα κάνει τελικά, η γυναίκα θα πρέπει να έχει αντοχή, αφού θα πρέπει συνεχώς να βάζει δύναμη για να σταθεί σε όρθια θέση. Αν ο άνδρας και η γυναίκα κοιτούν στην ίδια κατεύθυνση, θα ενεργοποιηθούν οι ίδιοι μύες που γυμνάζονται και με το doggy-style: εκείνη θα έχει σαν βασικό έργο την ισορροπία, και τα χέρια της μπορεί να τα γυμνάσει, αν στηριχθεί σε έναν τοίχο ή κεφαλάρι και φέρνοντας αντίσταση στην ώθηση που ασκεί ο άνδρας.

Το ψαλίδι



Η στάση «ψαλίδι» είναι η λιγότερο έντονη σε επίπεδο εκγύμνασης μυών απ' όλες. Δεν υπάρχει άρση του σωματικού βάρους, και αυτό την κάνει γενικά την πιο ήπια και αργή διείσδυση. Επομένως, το ψαλίδι είναι για τις στιγμές που είστε κουρασμένοι, όχι για να το παίξετε ακροβάτες επάνω στο κρεβάτι. Βέβαια αυτό δε σημαίνει ότι δεν εξακολουθεί να γυμνάζει τις μυϊκές σας ομάδες. Με τα πόδια σας σταυρωμένα υπάρχει περιορισμένη κίνηση, τόσο για τον άνδρα όσο και για τη γυναίκα. Έτσι, το εσωτερικό του μηρού θα ασκήσει τη δύναμη για τη σταθεροποίηση. Όταν συμπιέζετε το εσωτερικό των μηρών σας, όλοι οι μυς του κορμού θα συμβάλλουν αναπόφευκτα.


Η γέφυρα

Στη γέφυρα, η γυναίκα είναι στραμμένη προς τα πάνω, χρησιμοποιώντας και τα τέσσερα άκρα της για να κρατήσει το σώμα της ψηλά και μακριά από το κρεβάτι. Όλοι οι εμπειρογνώμονες του σεξ συμφωνούν: αυτή τη στάση δεν είναι για τους αδύναμους.
Ή αλλιώς το καλό που της θες, να γυμνάζεται πέντε ημέρες την εβδομάδα ή να είναι γυμνάστρια με δίπλωμα. Αυτή είναι μια στάση για πολύ προχωρημένους. Η γυναίκα χρειάζεται να σταθεροποιήσει τον εαυτό της, έτσι ώστε τη στιγμή της διείσδυσης να μην πέσει. Ακόμα και με έναν σωρό από μαξιλάρια κάτω από την πλάτη για να συγκρατήσει το βάρος της, θα εξακολουθεί να βάζει δύναμη στους γλουτούς και το εσωτερικό των μηρών της. Αυτή η στάση θα γυμνάσει δικέφαλους, τρικέφαλος, κοιλιακούς, γλουτούς, τετρακέφαλους και γάμπες. Εκτός κι αν είναι πραγματικά δυνατή, δεν πρέπει να περιμένετε η γυναίκα να μπορέσει να κρατηθεί σε αυτή τη στάση για πολύ. Και αν πάτε από τη στάση καουμπόισσα σε αυτή τη στάση, οι πισινοί σας θα αρχίσουν να καίγονται αμέσως μετά τα πέντε λεπτά.

Τόξο ή αψίδα

Η αψίδα ή το τόξο είναι μια παραλλαγή της γέφυρας, με τη γυναίκα να στηρίζεται στους ώμους της, ενώ χρησιμοποιεί τα πόδια της για να κρατήσει το κάτω μέρος του σώματος της ψηλά, δηλαδή πάνω από το κρεβάτι. Από πολλές απόψεις, αυτή η στάση χρησιμοποιεί τις ίδιες μυϊκές ομάδες με τη στάση της γέφυρας, μόνο που εκεί δούλευαν σκληρότερα, αφού εδώ η γυναίκα χρησιμοποιεί λιγότερους μυς για να κρατηθεί ψηλά. Με το τόξο γυμνάζονται οι μυς του κορμού, των γλουτών και των μηρών. Επιπλέον είναι πολύ ασφαλέστερη εκδοχή της γέφυρας, καθώς δεν υπάρχει πίεση στο λαιμό ή την περιοχή των ώμων. Αξιοποιήστε το!

Προβολή ή βαθύ κάθισμα

Σίγουρα, όταν ακούτε προβολές θα φαντάζεστε τον εαυτό σας στο γυμναστήριο με τον προσωπικό γυμναστή σας να σας φωνάζει να κάνετε "πέντε ακόμα!", αλλά πιστέψτε με δεν θα έρθει στο μυαλό σας όταν βρεθείτε στην κρεβατοκάμαρα να δοκιμάζετε τη στάση αυτή με την καλή σας. Όπως υποδηλώνει και το όνομα της στάσης, το βαθύ κάθισμα έχει τη γυναίκα καθισμένη πάνω στον άνδρα, με το ένα πόδι λυγισμένο μπροστά και το άλλο να εκτείνεται πίσω και ανάμεσα στα πόδια του άνδρα. Αυτή η στάση είναι καλή για τους τετρακέφαλους του μπροστινού ποδιού, τους οπίσθιους μηριαίους, τον κορμό, και τον πισινό. Για τη σταθεροποίηση θα ενεργοποιηθούν μυϊκές ομάδες του ποδιού - τόσο στο εσωτερικό, όσο και στο εξωτερικό μέρος του μηρού - καθώς και τέντωμα και τενόντων του ισχίου του πίσω ποδιού. Αυτό είναι καλό, επειδή οι περισσότεροι άνθρωποι με καθιστικές δουλειές, μπορούν με αυτό τον ευχάριστο τρόπο να τεντωθούν.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου