ΧΙΟΝΙLOVE

o dromos

ΩΡΑ


Chat


Get Radiomonaco_Volos chat group | Goto Radiomonaco_Volos website
Η Καλύτερη Ελληνική και Ξένη Μουσική Μόνο Εδώ!!

3 Μαρτίου 2012

ΑΝΕΚΔΟΤΟ

Στη βίλα μιας πλούσιας οικογένειας χτυπάει το τηλέφωνο και το σηκώνει η ξανθιά υπηρέτρια.

- Ναιαιαι, ποιος είναι;
- Ο κύριος Αποστόλου, δώσε μου την κυρία σου.
- Δεν είναι εδώ τώρα.
- Και που είναι κοριτσάκι μου;
- Χέζει!
Ο κύριος Αποστόλου διηγείται αργότερα τον διάλογο στην πλούσια κυρία και αυτή έξαλλη αρπάζει την υπηρέτρια…
- Βρε ηλίθιο πλάσμα, εδώ είναι ένα καθώς πρέπει αριστοκρατικό σπίτι και στο τηλέφωνο πρέπει να μιλάς ευπρεπώς! Τί ήταν αυτά που είπες τις προάλλες στον κύριο Αποστόλου; έπρεπε να του πεις, η κυρία είναι στην τουαλέτα. Άκου χέζει! Συνεννοηθήκαμε;
- Μάλιστα κυρία!
Μετά από δυο μέρες χτυπάει το τηλέφωνο.
-Ναιαιαι, ποιος είναι παρακαλώ;
- Ο κύριος Αποστόλου, δώσε μου την κυρία σου.
- Δεν είναι εδώ τώρα.
- Και που είναι κοριτσάκι μου;
- Η κυρία είναι στη τουαλέτα.
- Και δεν μου λες, θα αργήσει;
- Εεε, μάλλον ναι. Μπήκε κλάνοντας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου